3 Şubat 2010 Çarşamba

Antalyaspor 2-1 Galatasaray




Levent Özçelik yaşlanmış artık.İlk önce ısrarla Jo ya sonra Neill'a Djehoua diyip durdu.Seslendirme zaten ezelden sorun TRT de.Dış mekan seslendirmeleri bile stüdyo formatında.Spikerin sesi düğün salonu hesabı yankılandı maç boyunca.


Barış Özbek elle futbol (ayak topu) oynamaya bir son vermeli.Bir de salvolu bir atışı var en ufak temasta kendini.


Defans kurgusunda Servet topu ben çıkarıcam inadından vazgeçmeli.Neill'ın geliş sebebi o zaten Servet.Oyunu arkadan kurmak.


Sarp geldiğinden beri en formsuz maçını oynadı.


Ayhan hep aynı bu sene.Topu geriye oynamaktan başka oyunun herhangi bir anında etkisi olmuyor.


Arda ve Caner sanırım yorgundu.


Gio henüz takıma alışamamış.


Takımın bekleri,onlara futbolun artık her mevkide oynayabilen futbolcularla oynandığını anlatmaya çalışan hocalarına kulak vermeli.


Kötü maç çıkarttı Galatasaray bugün.


Necati harika gördü köşeyi.Bravo.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder